Ludvigs journal

Här kan du föra en egen journal över minnesträningen och läsa andras.
luddy23

Re: Ludvigs journal

Post by luddy23 »

Lektion 18

Det gick bra! :) Roligt att lära sig lite japanska.

Har nu börjat årskurs 1 i gymnasiet, vilket betyder att jag inte kommer att ha lika mycket tid för minnesutbildningen som jag hade under sommarlovet. Men jag ska ändå försöka pressa in 4-5 lektioner i veckan :)

Bye!

:D :D :D
johanttt

Post by johanttt »

Kul att läsa om dina framsteg!

Jag har själv precis slutat gymnasiet och kan inte annat än önska att jag var i din situation och hade GMS med mig från början! Se det inte som att du inte har lika mycket tid för GMS-lektioner, tvärtom har du ju alla möjligheter i världen att memorera "riktiga" lektionerna, allt inför proven, massor av namn, schemat och annan användbar information. Bara att köra på och omsätta GMS i praktiken, lycka till! :D
luddy23

Post by luddy23 »

Tack för råden Johanttt! Roligt att se att andra faktiskt kommenterar ens egna journal :D Motiverande!

Som du säger, så ska jag försöka att bli klar med gms så fort som möjligt. Eftersom jag då kommer kunna ha en stor användning av det i plugget.

Brukar läsa din journal då och då:) Ser bra ut! Lycka till inför provet! :D :D
johanttt

Post by johanttt »

Varsågod! Ja visst är det? :D Härligt!

Ja det låter bra för det kommer du verkligen ha! All lycka till med gymnasiet :D

Ja åh vad kul :) Tack tack, det gick bra ^^ :D
luddy23

Post by luddy23 »

Lektion 19 avklarad! :D

Gick bra förutom att jag fattade nada på sista övningen. Får försöka att göra övningen i kväll istället :( :|

Ligger lite efter i MM. Ska senare idag försöka att memorera 80 siffror. Resultatet kommer jag att skriva upp här i journalen i kväll.

:D :D :D

Lycka till inför läkarutbildningen Johan! :)
luddy23

Post by luddy23 »

Resultat i MM. 80 siffror.

Fick 60 rätt.

Märkte nu att jag har typ glömt figurkoderna, måste träna mer på dem. Var tvungen att avsluta MM tre gånger pga att jag inte kunde figurkoden. Så fick börja om där jag var sist.

Annars är jag väll nöjd med resultatet. :D :D :D
luddy23

Post by luddy23 »

ska ta en paus nu med minnes utbildningen tror jag :( Jag ska fortsätta mest troligt med den under julen eller vid ett senare tillfälle. får se hur det blir. bye :)
Post Reply