Hej igen! Efter tuff tentavecka och tenta tidigare idag trodde jag att jag skulle ha tappat allt efter den förra lektionen. Gick ändå förvånansvärt bra med lektion 6!
Började att "värma upp" med figurkoder i mobilen innan jag började, gav mycket för mitt fokus och bra att repetera. Har försökt följa Linns råd att värma upp med ordlista innan lektionen men har letat här hemma utan resultat. De ordlistor som finns här hemma är bara på engelska statistik- och ekonomiord, men kanske får ge dessa ett försök nästa gång!
Tar inte tiden eller håller koll på hur många jag klarar på varje övning som jag ser i forumet att andra gör, kanske ska börja med det för att hålla uppe tempot. Blev trött på slutet av lektionen ungefär när det började med siffrorna 41-50 vilket drog ut på tiden. Precis som någon annan i forumet skrev (och som även jag tidigare skrivit...) har jag haft ambitionen att träna mycket på sifferfigurerna mellan lektionerna men det har ju inte hänt

Trots detta gick siffrorna bra och de som jag behöver träna mer på är 21-30, måste under lektionens gång gå tillbaka för att tjuvkika på dem ganska ofta.
Hade problem att hitta bild för Östergötland... Förslag?