Sådär, nu börjar jag komma en bit på vägen.
Jag har haft ett hektiskt liv med jobb, utbildning och förhållande sedan jag påbörjade utbildningen för... ja, alldeles för länge sen. Jag har varit tvungen att läsa i omgångar men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och sett nyttan med utbildningen. Jag får helt enkelt skapa tid till det.
Testet gick bra, jag genomförde det på strax över 23 min och hade 4 fel (egentligen missade element).
Än så länge är jag väldigt nöjd med utbildningen. Jag hade nog önskat att varje lektion skulle ta lite mindre tid, men då blir det ju en herrans massa lektioner och det tar extra lång tid för de som har tid och möjlighet att köra igenom kursen på "helfart".
Jag har märkt skillnader sen jag påbörjade kursen, främst i koncentrationsförmåga. Jag är 26 år och jobbar som pilot och det är ofta en hel del saker att hålla koll på samtidigt. Informationen som ska bearbetas hinner sällan omvandlas till figurkoder eller lagras som element i minnet, men mitt närminne och min koncentrationsförmåga har förbättrats drastiskt.
Nu hoppas jag på att hinna göra klart kursen under sommaren då jag troligtvis kommer att ha lite mer tid över till sånt här. Tack för en (hittills) bra kurs!
Ha det gott / Andree