Anna G Träningsjournal
-
Anna G Träningsjournal
Nu har jag bestämt mig för att komma igång. Har haft en väldigt lååång upstartssträcka. Gillar i och för sig att låta saker o ting å ta sin tid, för det fungerar bäst för mig utifrån inlrnin och djupare förståelse 

-
-
Re: Anna G Träningsjournal
Samma med mig, har haft en väldigt lång startsträcka men hoppas att det skall lätta nu
Ser fram emot att läsa din Journal!
/LH

Ser fram emot att läsa din Journal!
/LH
-
Usch vilken fråga
Men jag ska försöka mäkta med 2 lektioner i veckan. Hur många kör du?

-
Hahaha! Mäkta, jag gillar det starkt.
Jag har kört en per dag i fem dagar faktiskt. Hade tänkt att fortsätta med 4 - 6 lektioner i veckan kanske, och om jag känner att det börjar gå för fort så drar jag väl ner det lite, men hittills har det funkat bra!
Jag har kört en per dag i fem dagar faktiskt. Hade tänkt att fortsätta med 4 - 6 lektioner i veckan kanske, och om jag känner att det börjar gå för fort så drar jag väl ner det lite, men hittills har det funkat bra!
Krossa allt mostånd!
-
Svårt att lita på att jag ska minnas när man bara ska fixera bilderna i sex sekunder.. stooort motstånd, men måste ta mig förbi. Det kan jag fundera på hur det ska gå till....
-
Har idag gjort Lektion 3 Övning 1, tog en timme för mig att genomföra och hjärnan gillar inte det här alls!!! Men nu är det gjort och känner mig nöjd, trots allt 

-
Hell yeah! Hjärnan brukar inte gilla bra saker :D Så man får lära sig att låta den vara ändå!
Jag blir glad av dina starka insatser!
Jag blir glad av dina starka insatser!
Krossa allt mostånd!
-
Tack Krossmaskinen 
Idag har jag gjort övning 2 och övning 3 och det gick faktiskt lättare. Kom på att jag gör ju övningarna på tunnelbanan till och från jobbet, vilket inte är en helt ostörd miljö. Kanske därför som det blir så segt.
Hur går det för dig? Misstänker att du är rätt långt framme

Idag har jag gjort övning 2 och övning 3 och det gick faktiskt lättare. Kom på att jag gör ju övningarna på tunnelbanan till och från jobbet, vilket inte är en helt ostörd miljö. Kanske därför som det blir så segt.
Hur går det för dig? Misstänker att du är rätt långt framme

-
Du kör hardcore mode alltså, övar med störningsmoment från första början!
Jag mosade sönder lektion 12 idag, men det kändes lite sådär! Ska ta en paus i morrn och bara nöta figurkoder. De sinkar min hastighet i övningarna något helt fantastiskt! Så jag ska nöta in dem hårdare, och visualisera ännu större bilder.
Visst blir man fundersam ibland om man ansträngt sig tillräckligt för att fortsätta vidare? Jag blir det iaf, men jag vet att man får såna svackor, och hjärnan vill inget hellre än att lura en och få en att ge upp och förlora. But I will not succumb!!
Som man brukar säga: "Det enda brottet för en krigare, är feghet."
Jag mosade sönder lektion 12 idag, men det kändes lite sådär! Ska ta en paus i morrn och bara nöta figurkoder. De sinkar min hastighet i övningarna något helt fantastiskt! Så jag ska nöta in dem hårdare, och visualisera ännu större bilder.
Visst blir man fundersam ibland om man ansträngt sig tillräckligt för att fortsätta vidare? Jag blir det iaf, men jag vet att man får såna svackor, och hjärnan vill inget hellre än att lura en och få en att ge upp och förlora. But I will not succumb!!
Som man brukar säga: "Det enda brottet för en krigare, är feghet."
Krossa allt mostånd!