Jag hann nästan fyra rader men screwed it up kungligt. Jag vet inte vad som hände, det kändes bra. Jag missade en siffra ett ställe och sen var det kört. Dom goda nyheterna är – jag hann nästan FYRA rader
Andra omgången: payback is a bitch! Gjorde nästan klart 4 rader – varav de första 3 var HELT korrekt! 90 digits rätt in i potten

. Jag slog mitt personbästa, aldrig fått tre hela rader förut
Hade över en minut kvar när jag var klar med 3e raden. Det här är kul, börjar bli lätt beroende

.
Tredje gången: memorerade 4 rader så när som på en siffra men fick bara en rad rätt.
4e: nere och nosade på 5e raden – kom bara 5 siffror in – men de var rätt. Jag fick 79 poäng, två första raderna var korrekt, sen en miss på tredje raden. Jag höjer mitt snitt
Femte gången: noll poäng, hade problem med kopplingarna och hakade upp mig hela tiden. Gjorde fel redan i första kopplingen när jag inte var säker vilken cicero jag hade börjat med.
Sjätte omgången: noll poäng. Något hände i början – en siffra blev fel – the rest is history.
Sjunde omgången: kände att något blev fel under återkopplingen men fick ändå 47 poäng. Problemet med att missa bara en siffra är att allt efteråt blir fel. Fokuserade på att kunna kopplingarna framför att ta många rader – lyckades iaf komma ner på 5e raden utan att stressa.
Jag är lite seg ikväll, märker att jag tar längre tid på mig att ta fram kopplingen vid återkallningen. Tappar helt bort mig i cicero ibland, glömde figurkoden för 5 så jag var tvungen att pausa och kolla upp det.
Åttonde gången: 45 poäng, gjorde ett fel i första raden. Återkopplade nästan 4 hela rader. Det känns som om jag håller på att bli trött, går segare och segare.
Trots mängden cicero som jag har så har jag svårt att hitta tomma bilder. Jag minns kopplingarna jag gjorde igår.
Nionde gången: 76 poäng! Tog 3,5 rader och gjorde bara 2 fel allt som allt! När jag är klar med det här måste jag skriva nya cicero. De jag använde nu var helt färska, märker att det är en annan sak då.
Tionde gången: noll poäng igen. Det tog tid för mig att koppla denna gång, hjärnan är trött. Blandade ihop två bilder – sen var det kört.
Nu är mina cicero effektivt slut. Jag gick igenom de sista i mina sista 100 och var bergsäker på att de skulle räcka – det gjorde de inte och jag fick improvisera med de sista 5 kopplingarna, blev lite ställd, hade inte väntat mig det.
Det verkar som om jag gör varannan bra.
Dags att vila de små grå nu, ha de så gött så hörs vi imorgon (förhoppningsvis med nya cicero)
Det känns bra att träna så här, jag puschar mig till min absoluta gräns och det känns som om jag åstadkommer något.