Tid 2:20h
Detta var en svår lektion och tänkte direkt att det skulle bli väldigt svårt att hålla sig inom 2h spannet.
Första delen blev många fel 27/50 så fick jobba med att reparera ett tag. Andra försöket 46/50 sen 50/50. Kände redan här mig lite stressad över tiden. Vet inte varför.
Övning 2 var rolig men kände att stressen inte lagt sig än från förra övningen så tankarna gick på annat. 51/73 blev resultatet, hade gärna gjort om den men men.
Tog en pause på en 30 min för att lägga ner stressen. Det avtar och jag börjar igen, då läser jag att det inte borde ta mer än 20 minuter att memorera 100 siffror och återkalla dessa. Dags igen, kan inte alla siffror som flytande vatten ännu så får kolla på ett papper för att va säker. När jag e på nr.60 ser jag att de gått 20 min, tänker mkt på klockan efter det. Tog 30 min å gå fram till 99 och 15 min att återkalla det men med dåligt resultat. Gjorde några misstag jag vet om som jag upptäckte försent så visste att de inte skulle bli alla rätt.
Men inget att deppa ihop över, försöker hålla tävlingsmänniskan i mig borta från detta och ser fram emot å kolla in det nya dataprogrammet och börja på ett nytt block!