Ja, det där känner jag verkligen, att jag vill träna dem var för sig. Men jag förstår också att det är pedanten i mig som vill plugga en sak i taget tills det sitter som berget och att det är inte så det är meningen att det ska gå till här. Så jag får försöka släppa det.
Jag släpar i alla fall runt på de där korten med siffror på så dom repeterar jag så ofta jag kan. Ja, man får kanske gå tillbaka till tekniker sen och övar mer.
Ja, det där hur man kopplar bilderna. Jag var så säker på att jag ville koppla dom från höger till vänster först, men märkte att det hellre ville koppla ovanpå. Nu har jag hamnat i ett läge där de vill koppla sig typ NordOst.

Men vissa är ju svårare att koppla än andra. Som en stol med små anknytningspunkter på en annan med nåt som spretar upp, eller två platta saker som en matta och ett ritpapper (tycker jag).
Oj! Två år. Och komma igen. Det var bra gjort. Ja, jag vill komma till avdelningen för att lära mig språk. Det är det som skulle vara allra roligast. Jag hoppas att den önskan att få lära mig språk något smidigare ska hålla gnistan vid liv. Mitt mål är att hänga i och öva utan längre uppehåll. Även om det får bli lägre tempo ibland och högre ibland.
Tack sååå hemskt mycket för pepp. Det behövde jag verkligen nu

Och i dag känns det bättre.
/Suzanne