Baxisten's Resa
Re: Baxisten's Resa
MM nr 4a
40 tal
5.8 (29 rätt, 11 fel)
Genomgången av min databas gick lite sisådär.. kan inte minas om st: petersburg blev instiftat eller grundat..
40 tal
5.8 (29 rätt, 11 fel)
Genomgången av min databas gick lite sisådär.. kan inte minas om st: petersburg blev instiftat eller grundat..
MM nr 5
45 tal. 6.8 11 fel 34 rätt.
45 tal. 6.8 11 fel 34 rätt.
3/1 13
Lektin 15
Tid: vet ej.. ca 2 timmar blev lite krångel med pausandet..
Har nu gått igenom allt en timme senare och kom ihåg allt.. dock inte personernas ansikten så bra.. några var lätta andra såg jag bara deras 'distinkta särdrag'.
MM 39/50. (7.8)
Lektin 15
Tid: vet ej.. ca 2 timmar blev lite krångel med pausandet..
Har nu gått igenom allt en timme senare och kom ihåg allt.. dock inte personernas ansikten så bra.. några var lätta andra såg jag bara deras 'distinkta särdrag'.
MM 39/50. (7.8)
5/1 13
Lektion 16
Tid: 1:20. gick igenom allt 1 gång bara..
Gick bra, hade lite svårt med att komma ihåg alla roliga historier
men var en mycket intressant lektion!
Lektion 16
Tid: 1:20. gick igenom allt 1 gång bara..
Gick bra, hade lite svårt med att komma ihåg alla roliga historier

6/1 13
Lektion 17
Tid: 1.20 min
Ligger lite efter med MM.. bara på 50st
Gjort 10 nya cicero nu 105 (115 med ribbings cykel)
Lektion 17
Tid: 1.20 min
Ligger lite efter med MM.. bara på 50st
Gjort 10 nya cicero nu 105 (115 med ribbings cykel)
9/1 13
Lektion 18
Tid 1 timme.
Allt väl.. hade svårare för japanska än att komma ihåg de andra skaerna! men det ska väl gå
Lektion 18
Tid 1 timme.
Allt väl.. hade svårare för japanska än att komma ihåg de andra skaerna! men det ska väl gå

11/1 13
Lektion 19
Tid: 1 timme
Nu vet jag hur minna lösenord kommer se ut i framtiden haha
Gick förvånadsvärt lätt att komma ihåg mattematiska formler med den andra metoden
Ändrade figurkod 911 från oCeaNåNgare till CoNN som är mitt namn.. får se hur det går ( var mycket svårt att välja ett föremål som skulle representera hela 'JAG'
Ligger lite efter med MM men kämpar på gjorde 70 med 51 rätt (10.2) inte jätte nöjd.. behöver även göra lite nya ciceros känns det som..
Lektion 19
Tid: 1 timme
Nu vet jag hur minna lösenord kommer se ut i framtiden haha

Gick förvånadsvärt lätt att komma ihåg mattematiska formler med den andra metoden

Ändrade figurkod 911 från oCeaNåNgare till CoNN som är mitt namn.. får se hur det går ( var mycket svårt att välja ett föremål som skulle representera hela 'JAG'

Ligger lite efter med MM men kämpar på gjorde 70 med 51 rätt (10.2) inte jätte nöjd.. behöver även göra lite nya ciceros känns det som..
13/1 13
Lektion 20
Tid 1:30min
Var tydligen lite för många '13' denna dag för att det skulle gå bra
Hade svårt för att komma ihåg det mesta förutom tågtiderna.. svårast var det med att minnas hur frågorna var formulerade... men även alla tre siffriga figurkoder var krångliga..
Får repetera lite extra tror ja!!!
Lektion 20
Tid 1:30min
Var tydligen lite för många '13' denna dag för att det skulle gå bra

Hade svårt för att komma ihåg det mesta förutom tågtiderna.. svårast var det med att minnas hur frågorna var formulerade... men även alla tre siffriga figurkoder var krångliga..
Får repetera lite extra tror ja!!!
16/1 13
Lektion 21
Tid 1:20
nu börjar det bli lite mycket att ha i huvudet!...
Lektion 21
Tid 1:20
nu börjar det bli lite mycket att ha i huvudet!...
18/1 13
Lektion 22
Tid ca 1.30.
Gick bra.. hade lite brottom på slutet, behöver nog kola igenom det lite i kväll!
Lektion 22
Tid ca 1.30.
Gick bra.. hade lite brottom på slutet, behöver nog kola igenom det lite i kväll!