1. Av någon anledning så postades aldrig mitt inlägg från Lektion 39 igår

Men jag tänker att jag bara kör vidare med utvärderingen från Lektion 40 istället för att skriva om gårdagens inlägg
2. MM 160x3sek - 58/160, jag gick fel håll på återkallningen och jag tryckte även igenom vissa bilder för snabbt som jag i efterhand kom på att jag kunde

Jag måste se till att ta det lugnt och inte slarva!!! Blir så himla arg på mig själv, tur att jag har en MM kvar och att jag kan ta nya tag imorgon
3. Lektion 40 klar och därmed 2/3 utav hela kursen klar! Jag börjar se ljuset nu

Dagens lektion var mycket enkel

. Istället för att följa kodningsförslagen som gavs så gjorde jag mina egna (förutom figurkoderna) Därefter kopplade jag ihop de med mina egna stödbilder och jag satte allt på första försöket. Det blev mycket enklare när jag valde de bilder som naturligt kom upp i hjärnan än att följa någon annans bilder. Jag har även börjat med listor med figurkoder för länder, städer och namn som jag fyller ut i takt med att det behövs

Är verkligen på gång nu känner jag!
4. MM 130x3sek - 38/130, jag tog det lugnt denna gången men oturligt nog så brast koncentrationen ännu en gång

Men jag ger inte upp för det, roligt med motstånd
5. Nu blir det en hel del repetition! Jag ska verkligen gnugga in figurkoderna för kortlek och förmodligen ger jag mig på 13 nya

Jag ska även se till att återkalla texten från dagens lektion några gånger under dagen.
Hörs imorgon!