mmh, tar ju lite extra tid att få in andemeningarna från engelskan till svenskan. Jag får ju två kurser på en gång! Både minnesträningen & engelska..
Jag pausade mitt i provet och brände lite våfflor till ungarna så jag var borta i ca 60min och då hade klockan tickat ner till 00 (!) så jag tryckte väl fel, hoppas jag.
I lektion ett fanns det ett "testkomihåg" prov. Jag kunde inte hitta något sådant i lektion två, eller var det bara för tiden var slut?
J.
Ps. Jag har börjat kolla på reklamen på tv:n på ett annat sätt nu. Dom é ju blixt snabba att skapa bilder och associationer i andras huvuden. ds.
lektion 2
-
Re: lektion 2
Intressant iakttagelse om reklamen i tv! Som en bonus under kursen lär man sig en hel del spännande saker om hur ens hjärna fungerar.
Ett bra tips för engelskan är att ha denna adress öppen i ett separat fönster:
http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html
Testet var bara innan första lektionen för att du ska ha något att jämföra med senare. Ingen big deal. Du kommer att förbluffas över dina resultat ändå
Spelar ingen roll om tiden rullat ut, du har alltid full tillgång till lektionen ändå.
Nice med välgräddade våfflor!
Ett bra tips för engelskan är att ha denna adress öppen i ett separat fönster:
http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html
Testet var bara innan första lektionen för att du ska ha något att jämföra med senare. Ingen big deal. Du kommer att förbluffas över dina resultat ändå

Nice med välgräddade våfflor!

-
Jag tänkte bjuda in en vän. Är det lämpligast via "provsidan"?
J.
J.
Hej J,
Lämpligast just nu är helt enkelt att du själv hör av dig till personen på egen hand. Maila mig sedan personens namn, så får du 10% i provision när han/hon anmäler sig.
Mvh,
Mattias
Lämpligast just nu är helt enkelt att du själv hör av dig till personen på egen hand. Maila mig sedan personens namn, så får du 10% i provision när han/hon anmäler sig.
Mvh,
Mattias
-
Nobelt av dig att erbjuda provision men jag får avböja. Jag fixar det ändå. Vinn-vinn förhålande för alla iaf. Återkommer efter helgen!
J.
J.