Lektion 1 (första tillfället):
Övning 1 - kedjemetoden: 22/25
Övning 2 - ryska dockmetoden: 17/25
Lektion 1 (2a tillfället):
Övning 1 - kedjemetoden: 25/25. Hade tränat denna innan med en kollega (som gav mig boken "vägen till mästarminne". Tack Lotta!
Övning 2 - ryska dockmetoden: 25/25. Hade tränat även denna metoden men inte fått samma resultat.
Övning 3 - Cicerometoden: 23/25. Hört talas om denna av en annan kollega som använt den länge! Kan för övrigt inte gå förbi katternas vattenfontän utan att "se" ett gäng lökar ligga där...

Övning 4 - Fria associassionsmetoden: 17/20. Svårare än de andra övningarna. Lärde mig en del om mig själv och mitt eget tankesätt här...
Övning 5 - Alfanumerisk kod - ALLA RÄTT! Flashback till andra klass när jag och dåvarande bästisen lånade böcker om morsealfabetet på bokbussen och satt på rasterna och tränade.

Gjorde alla övningar tills att alla länkarna satt där de skulle och reparerade där det behövdes. Har problem med framförallt icke levande "mjuka" objekt. Pyjamas var det ord/bild som försvann. Näsduk också. Gick att se ett tema ganska snart. Måste jobba på det!
NEJ!!! Trycker på knappen klar och det står att jag får tillgång till nästa lektion först om 14 h 59 m! Jag vill ju träna nu!