Utvärdering lektion 25

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
peters

Utvärdering lektion 25

Post by peters »

Peter 49 år Göteborg
IT- och verksamhetsutvecklingskonsult
7 fel
30 min

Jag kunde fått bättre resultat om jag fixerat mer, men motiveringen brister att lära sig fejkade telefonnummer, tidtabeller etc, men däremot är det lite roligt att kunna världens längsta vattenfall, Sydamerikas floder och sånt.

Redan vid årsskiftet 2011-2012 så började jag kursen men gjorde sen ett uppehåll på ett år, så nu har jag gjort lek 13-24 i ett streck och har varit noga med att inte lägga mer än 2 tim per dag, jag hinner förresten ändå inte mer.

Om kursen kan man säga att den är omfattande och seriös. Det är inte helt lätt att hitta tiden på minst 60 x 2 timmar plus all repetition och fixering däremellan, för att inte tala om MemoryMaster. På MM går det lite knackigt, så jag ska öva mer. Fokus på kursen är ju att få upp snabbhet för att det ska bli mer praktiskt användningsbara kunskaper, även om jag i bland är nöjd att känna till tekniken.

Kursen är på det hela mycket bra, förmodligen den bästa som finns. Bra med självstudieupplägget och att man får svar på frågor. Även om man ibland inte tycker alla figurkoder och kopplingar är de bästa, så har jag svårt att hitta några allvarliga förbättringsområden.

Nu gäller det bara att ligga i och ta lek 24-60 samt att praktisera i vardagen.
peters

Re: Utvärdering lektion 25

Post by peters »

:o Utvärdering efter lektion 24 ska det vara förstås!
Post Reply