Hej alla
jag har precis avslutat lektion 2 och skulle vilja få lite tips på enklare sätt att komma igång i vardagen. typ inköpslista.
Göra under dagen lista osv. Det jag känner att jag inte har riktigt koll på är ( det mesta) hur jag ska tänka med den typen av lista.
Min "ciceronlista" känns inte riktigt rätt för den typen av info. "cykeln" för få "fack"
Kan man tänka sig att man tar sin bil som utgångspunkt på samma sätt som cykeln och har den som inköpslista? är det vettigt?
och som almanacka? kommer inte riktigt på något bra. Men känner att ju fortare jag försöker använda detta i min vardag desto fortare lär jag mig och dessutom lär jag väl bli bättre av det?
Tacksam för feedback!
Mvh
Cleppa / Jesper
Precis börjat
-
Re: Precis börjat
Hej!
Jag gjorde så att jag skapade flera olika cicerolistor som jag har för "temporär" lagring. Som jag vet att jag kan återanvända. Sen får du lära dig mer och mer allt eftersom kursen fortskrider. Det är aldrig fel att träna.
Jag har kommit en bit in på kursen (inte klar) men upplevde de första lektionerna ungefär som du. Jag ville komma igång på en gång. Det som man går igenom i början, är jätteviktig grundkunskap, så fortsätt öva, så öppnas en helt ny värld. Jag upplevde det som att vid övning 8-10 någonstans så blev det lättare och lättare.
Lycka till!
/Jörgen
Jag gjorde så att jag skapade flera olika cicerolistor som jag har för "temporär" lagring. Som jag vet att jag kan återanvända. Sen får du lära dig mer och mer allt eftersom kursen fortskrider. Det är aldrig fel att träna.
Jag har kommit en bit in på kursen (inte klar) men upplevde de första lektionerna ungefär som du. Jag ville komma igång på en gång. Det som man går igenom i början, är jätteviktig grundkunskap, så fortsätt öva, så öppnas en helt ny värld. Jag upplevde det som att vid övning 8-10 någonstans så blev det lättare och lättare.
Lycka till!
/Jörgen