Kul att den var uppskattad.
Jo, det var ett hobbyprojekt, ville lära mig mera om phonegap och jquery-mobile. Den är skriven från början så att den skall gå att köra som fristående app i de flesta telefonoperativ genom att bygga den som en phonegap applikation så den biten är väl i princip på plats. De är väl android och iphone som är de största med windows som kommande kanske. Android är som sagt inget problem, så kör jag den själv. När det gäller iphone så är det ju lite knepigare, dels har jag ingen mac för att bygga och ingen iphone att testa på och dessutom är det ju som sagt administrativa kostnader och allmänt segare på apple sidan.
Vad gäller kvaliteten på appen så antar jag att den är 100 procent buggfri eftersom jag inte fått höra något annat.

Det var ett av problemen, jag hade inga testare så jag kunde inte garantera någon kvalitet.
Ett annat problem är förståss rättigheterna, i den som låg ute på nätet skall det mig veterligen inte finnas något skyddat material, ett tag fanns funktionen för att träna figurkoder i appen men eftersom jag inte äger dem och inte kan garantera att ingen obehörig kan se dem eftersom de låg på en publik adress även om det vara bara medlemmar som kände till den. Därför kändes det säkrast att ta bort den funktionen.
Det ovanstående plus att det är endel kostnader med att lägga ut appen på marknaden gjorde att jag inte trodde jag skulle kunna gå ens jämnt upp om jag la ut den. Därför erbjöd jag istället att mindacademy kunde få köpa den för att skapa mervärde för sina medlemmar. Det skulle varit lättare om mind academy ägt alla rättigheterna och jag var inte sugen att ge bort den till en kommersiell verksamhet för jag la trots allt säkert 50-100 timmar på den.
/Tomas