Utvärdering efter Lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Utvärdering efter Lektion 24

Post by VictorBull »

Jag kom i kontakt med GMS-metoden genom Mattias bok 'Vägen till maxade betyg', som jag genom en ren och skär slump plockade ned från hyllan när jag följt med flickvännen när hon skulle handla en bok.

Ett köp på 49kr som kom att förändra min syn på framtiden fullständigt! Helt plötsligt insåg jag möjligheterna för mig att lära mig flera nya språk på rekordtid, lära mig snabbare och framförallt ge mig en nästan barnsligt stor fördel på universitet. Efter att ha läst boken började jag med Online-utbildningen som visade att boken bara är en minimal del av det som finns att upptäcka.

Om några månader räknar jag med att ha kommit in på fysioterapeututbildningen i Lund och då även vara helt färdig med GMS-utbildningen, redo att använda den på skolböckerna.

Med den kunskap man redan lyckats samla sig och den kunskap man förväntar sig själv att uppnå i framtiden så känner mig sig lite som huvudkaraktären i filmen 'Limitless' när han tar en drog som ger honom möjlighet att minnas allt han någonsin lärt sig.

Det är en upprymdhet utan dess like och jag längtar efter att få fortsätta med utbildningen!
Post Reply