Utvärdering lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
emilb
Posts: 21
Joined: Sat 14 May 2016, 14:56

Utvärdering lektion 24

Post by emilb »

Nu är testet klart. Resultatet blev 26/30. Tid för testet 26 minuter.

Mitt mål var egentligen att göra testet före midsommar, men jag hann inte före våra gäster för helgen dök upp, och därefter började semestern. Efter en mycket intensiv jobb period så skrek hjärnan nej till mina försök att ta upp kursen igen och jag kände stor stress inför att prestera allehanda saker och ting. Jag hade också näst intill gått in i hybris med denna kurs och gjorde en lektion om dagen plus MM övningar. Jag lät istället huvudet göra skojiga och avkopplande saker och först igår 2 veckor senare så kändes det som att det vore roligt att börja plugga igen. Under tiden som gått så hade jag bara bläddrat igenom databasen en gång och konstaterat att lektion 22 och 23 fastnat dåligt. Repeterade dessa igår plus att jag tittade igenom några fler bilder. Av mina fel på testet var 1 helt fel där ordningen på stödbilderna kastats om, de andra var enstaka elementfel. Så jag känner mig ändå riktigt nöjd givet förutsättningarna och att detta är första stora data basen jag lagrat.

Jag har inte så mycket att säga om själva kursens upplägg, jag hänger ju med och lär mig. Vissa lektioner har gått riktigt bra, andra har varit kämpigare men på ett roligt vis. Har inga andra system att jämföra med, har bara läst ytligt om andra metoder, men inte lärt mig dem.

Erik 37, år jobbar inom handel.
Post Reply