Utvärdering fram till lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
purpleminded
Posts: 3
Joined: Sat 11 Oct 2014, 16:29

Utvärdering fram till lektion 24

Post by purpleminded »

Mitt namn är Emil och jag studerar sista året på en Civilingenjörsutbildning inom kemi. Mattias var inbjuden till att föreläsa på min skola (LTU) och jag blev väldigt fascinerad, då jag alltid har haft svårt för memorering av detaljer. Jag köpte boken vägen till maxade betyg men fick inte någon rutin ås kom aldrig igång. Eftersom jag märkte att det fungerade så bestämde jag mig att gå kursen och jag upptäckte då att boken mer är en kortfattad självhjälp medans kursen är the real deal.

Nu efter 24 lektioner så märker jag redan stor skillnad på framförallt hur bra jag kan minnas siffror, vilket jag haft svårt för innan. Visualiseringen etc börjar mer gå av sig själv, även fast jag ännu inte är nöjd med min memoreringshastighet men den blir snabbare för var lektion så snart så! Ser fram emot de kommande modulerna!

Det som jag skulle önska är att en kan välja om en vill ha de bild-tips som finns. Typ att man kan klicka på en knapp om man vill ha hjälp med en specifik bild. Detta då det är den bild som man läser som tips som dyker upp och ibland är det inte den bild jag själv skulle valt, men eftersom den dök upp först blir det förvirrande när jag byter ut den till en annan. Jag har även ofta en annan ordning på stödbilderna i databasen än de som finns som förslag, det blir då ibland lite irriterande när fel plats på stödbilden dyker upp eftersom de står utskrivna.
Post Reply