avklarat test

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Henrik
Posts: 19
Joined: Tue 25 Aug 2009, 12:02

avklarat test

Post by Henrik »

Jahapp, så var man klar med testet också. Det gick så där, 5 fel på trettio minuter. Missnöjd blev jag efter som allt egentligen satt där, men när jag började avkoda så blev jag så grymt nervös att allt snurrade till sig och jag fick backa och greja. Alla felen var i testets början. Nåja. Jag ska försöka öva mer på att hoppa mellan databasens olika nivåer.

Annars är kursen över alla förväntningar. I stort sett varje lektion blir förundrad över hur väl allting fungerar. Jag minns hur jag satt där för inte allt för länges sen och så på listan med saker man skulle kunna memorera efter 23 lektioner och tänkte att ja, ja bara jag kommer i närheten så är ju det fantastiskt. Vilket det ju hade varit. Och nu kan jag alltihop, bara tävlingsnerverna håller! Och jag har ännu bara börjat, känns det som. Tillämpningen kommer ju efter det här, och sen efter de 60 lektionerna, ute i verkligheten.
Sofia
Posts: 27
Joined: Wed 07 Oct 2009, 11:59
Location: Linköping

Re: avklarat test

Post by Sofia »

Henrik! Nu får jag äntligen gratulera (det har jag ju väntat på): Grattis, verkligen!

Välkommen till den Stora Fortsättningen!
Henrik
Posts: 19
Joined: Tue 25 Aug 2009, 12:02

Re: avklarat test

Post by Henrik »

Tack Sofia, det värmer! Och det känns ju bra att ha en publik. Det blev ju inte så där strukturerat som jag tänkte runt nyår, men jag har i alla fall avsatt en stund i stort sett varje dag, och då kommer man ju fram till sist...nu ser jag fram emot den efterlängtade språkmodulen.
Post Reply