Utvärdering efter lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Zapotec
Posts: 31
Joined: Sat 20 Dec 2014, 20:40

Utvärdering efter lektion 24

Post by Zapotec »

Utvärdering efter lektion 24.

Martin Andrae
Sjukgymnast i Stockholm city med inriktning fötter.
34 år.
2 fel (nummer3.3.2 och 4.5.2 för att jag blandade ihop dem med 2.3.2 och 3.5.2. Vilka jag iof svarade rätt på 8-) . Så slarvfel, men lika fel för det), 30min tog testet, sen dubbelkollade jag (och missade ändå ovanstående) så totalt 40min.

Jag tycker kursen är jätte och alla borde kunna det här. Mina framtida barn kommer få lära sig det. De personer som jag anser ha fantastiskt minne i min omgivning har alla råkat hitta på egna system som liknar GSM.

MEN, jag måste säga att kursen tar oerhört på mina krafter. Jag känner mig ofta helt slut i huvudet, typ dum i huvudet efter att jag har tränat. Och det går ganska långsamt för mig att repetera och trots detta brukar det ta väldigt lång tid. Jag förstår att det här är en kapacitet man bygger upp, men jag fick ta två veckor paus efter lektion 23 för jag kände mig utbränd. Innan dess hade jag iof matat 3 lektioner i veckan och övat memorymaster 3gånger/vecka + heltidsjobb som kräver oerhörd fokus.

Ovanstående motargument är alltså inga argument mot. Bara att jag inte är stark nog i huvudet för att orka lyfta hela GSM (ännu). Jag kommer nog ta en eller två veckor när jag bara matar Memorymaster innan jag hoppar på nästa modul. Tack Mattias för all pepp när jag gnällt ;-)
Post Reply