Jag söker en medarbetare!

Samtal, frågor, funderingar m.m. Endast för registrerade studenter vid Mind Academy.
Post Reply
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Jag söker en medarbetare!

Post by Mattias »

Hej! Jag behöver en ny medarbetare. Fantastiska Linn som jobbat hos mig i ett år nu, ska flytta till Frankrike i oktober. Hennes insats, både här med coachingen och med allt annat hon jobbat med, har varit helt outstanding och kommer att saknas.

Men nu söker jag alltså dig i Stockholm (eller som vill flytta hit!) som ser det här som världens chans att jobba med något unikt som ger erfarenheter och kunskaper du inte kan få någon annanstans.

Du kommer att ha en övergripande assistent-roll, samt arbeta med allt fler uppgifter i båda företagen Mind Academy och Succeeder ju mer du lär dig. Du har bra datorvana, kan skriva bra på svenska och engelska, resten kommer du att få utbildning i när vi kör igång. Särskilda skills inom tex sälj, webbdesign, egenföretagande, sociala medier eller annat sitter naturligtvis fint, men ditt driv, personlighet och vilja att utvecklas är det allra viktigaste.

Du är ordningsam, noggrann och flexibel, intresserad av personlig optimering och hälsa och vill lära dig alla aspekter av hur företagande fungerar i praktiken. Initiativrik, kreativ, självständig och kapabel att ta egna beslut behövs också.

Ta chansen och maila mig din ansökan till mattias@mattiasribbing.se med "ANSÖKAN" som topic. Pinga/dela gärna till folk du känner som kan vara intresserade. Ha det fint! /Mattias
Post Reply