Utvärdering efter lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Krossmaskinen
Posts: 59
Joined: Sun 24 Mar 2013, 09:32
Location: Åkersberga
Contact:

Utvärdering efter lektion 24

Post by Krossmaskinen »

Provet
Tid: 21.3 minuter
Resultat: 27/30

Imponerande lätt att fixa provet. På ett av felen hade jag missat att memorera en del, därav kunde jag inte återkalla den. En annan formulerade jag texten fel på, och den sista så gick jag till fel minnesplats helt enkelt.

------------------

Utvärdering
Kursen är väldigt rolig och teknikerna funkar väldigt bra. Nu känns det som att jag har en stabilare grund för att börja applicera teknikerna mer till vardags. Träning för att skapa egna minnesdatabaser och snabbt skapa egna och unika bilder för information är också något som kommer bli grymt med tiden. Jag kan lätt rekommendera kursen, speciellt till folk som planerar att studera, eller studerar. Och även till folk som inte studerar, så kanske de blir intresserade av att börja göra det :D

En viktig sak att tänka på när man kör kursen är att inte vara för petig när man memorerar. Det finns ingen 'perfekt' bild för allting, eller så är ditt val alltid 'perfekt'. Man minns bilden ändå, och när man minns bilden minns man informationen också. Tänk på fart, ha mycket fel, njut av felen medan du kan för det kommer säkert bli tråkigt att ha rätt hela tiden nån gång ;D
Krossa allt mostånd!
innsmouthrain
Posts: 2
Joined: Wed 10 Apr 2013, 15:53

Re: Utvärdering efter lektion 24

Post by innsmouthrain »

Bra jobbat, dude :) schysst tid!

Fortsätt köra hårt och krossa motståndet!!
Post Reply