Vi som vill se the Brain Train som app!

Samtal, frågor, funderingar m.m. Endast för registrerade studenter vid Mind Academy.
cleppa
Posts: 31
Joined: Sun 27 Jan 2013, 12:12

Re: Vi som vill se the Brain Train som app!

Post by cleppa »

Är med på detta!



:shock:

/jesper
Mita
Posts: 51
Joined: Fri 10 Aug 2012, 10:13

Re: Vi som vill se the Brain Train som app!

Post by Mita »

Jag är absolut intresserad. Kör Android 4.1.2.
consideRatio
Posts: 9
Joined: Mon 04 Feb 2013, 14:59

Re: Vi som vill se the Brain Train som app!

Post by consideRatio »

Jag är mycket intresserad av en app/websida etc som hjälper en med saker och ting kopplat till GMS, jag har programmerat en drös själv och var inställd på att göra en privat app åt mig själv av något slag, men om du nylanserar något så är jag mycket intresserad! Både för android-telefon och ipad! Här är saker jag tänkt ut att jag vill ha tillgång till!

Grunläggande features jag önskar bl.a.
* Intervall timer, som en metronom, som kan blippa var 6e sekund t.ex, för att hjälpa mig med att hålla tempo (Användning: huvudsakligen i samband med lektionerna på GMS där jag vill hålla takten)
* Figurkodsinlärning (1: Introducera figurkoder under 1-2 minuter "mode") (2: Repetera slumpmässigt mellan alla du introducerat "mode", ersätter kortlek), kombineras med metronom-aktiga funktionen.

Lyx-features jag önskar är bl.a.
* Eget konto där du kan personifiera programmet/webbsidan/appen i form av att modifiera en figurkodslista, samt att göra nya listor med figurkoder på egna saker
* Möjlighet att utnyttja community-bidrag; ta del av en lista som en annan person gjort, t.ex. på japanska tecken eller liknande (OBS: Bild på tecken, ljud för tecken, text för utttal av tecken, allt eventuellt relevant!)
* Statistik över allt mellan himmel och jord som är relevant för att se sina framsteg
* Möjlighet till att ställa in alla parametrar som påverkar träningen, t.ex. intervall-tider etc, och koppla till sin profil, eventuellt också klicka "nästa nivå" eller liknande.
* Mycket användbar app --- Fungerar på Web/iOS/Android (Web eventuellt med extra finesser medan iOS/Android är enbart träningsplattformar där du inte kan konfigurera hur dina listor ser ut etc, utan att sådant sker på Web-plattformen)
Baxisten
Posts: 32
Joined: Sun 02 Dec 2012, 21:50
Location: Järna

Re: Vi som vill se the Brain Train som app!

Post by Baxisten »

Jag är med :)

kör android 4.0.4
Post Reply