Kontrolltestet avklarat

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Kungen
Posts: 10
Joined: Thu 06 May 2010, 22:46
Location: Eksjö

Kontrolltestet avklarat

Post by Kungen »

Kursen håller verkligen alla tänkbara förväntningar jag kunde tänkas ha. Det är himla kul att se sin utveckling och att det går så fort. Även att jag inte har kunnat göra så många lektioner som jag velat, på den här tiden. Så är jag mycket nöjd med vad jag har lärt mig. Jag var en skoltrött grabb, redan i två på lågstadiet. Men med hjälp av Svenska Minnesskolan så har jag nu fått upp intresset av att plugga igen. Med den teknik jag lär mig här, ska jag höja mina möjligheter till ett schyst resultat på Högskoleprovet, till våren. Det är bara drömmarna som avgör vart den här kursen kan ta mig. :mrgreen:

Vem är jag som sitter här bakom skärmen då?
Jo en man i en modells kropp på 27 år. I detta nu befinner jag mig på sydliga breddgrader om Nordpolen. Mer exakt än så, skulle jag nog säga Eksjö. Har utbildning som idé utvecklare. Jobbar just nu med att förbättra säkerheten för bilförare med bilbarnstolen i framsätet. Hobby glassa vid havet, prova på nya utmaningar, resa och bara leva livet tillsammans med nära vänner.

På mina 44 min hade 25 rätt samt 5 missar. Var av en va helt borttappad i någon galax.

Nu plöjer jag vidare mot nästa modul. TACK Mattias att du ger mig möjligheten, att ta till mig den här kunskapen som jag kommer att ha nytta av resen av mitt liv!

Kronan av från Kungen som bugar sig djupt...
Post Reply