401-450 gick jag snabbt igenom i facit innan jag började öva. Går riktigt bra med en gång! 10min (201-440), sen lägger jag möjligtvis till 10 figurkoder till idag. Vi får se
Är inte supersnabb med de tresiffriga (ca 3s/bild). Men det känns helt okej. Jag har grepp om figurkoderna och ordningen på dessa. Reflexnivån kommer jag börja jobba upp i senare skede!
5min på samtliga nu (000-450)
- Fastnar en hel del ibland. Men det känns ändå okej. Så länge jag kan pussla mig fram till rätt bild så känns det okej
5min till på 401-450, sen dags för frukost.
Dags för spoken numbers:
- 24 rätt. Tappade inte fokus, men jag fick inte fram figurkoderna helt enkelt… Lite skillnad att bara höra ljudet av en siffra jämfört med att få fram figurkoden genom att läsa den.
- 57 rätt. – Fan trodde att jag hade 61 rätt, men hade läst av tre ettor på raken när det egentligen bara var två… Bra runda ändå!
- 24 rätt. Var en figurkod jag fastnade på och inte fick fram, därefter lyckades jag inte hämta upp farten.
- 56 rätt. Dock så höll jag flow ända fram till siffra 108!

- 28 rätt. Fastnade på en figurkod och tappade flow.
- 14 rätt. Tappade det tidigt.
- 20 rätt. Gick jättebra i början, men tappade flow och fick fel i avläsning. Är på uppgång även med Spoken. Otroligt svår gren!
Kom lite saker emellan tidigare idag och får köra siffror och binära nu på kvällen. Ska satsa på 250 siffror, med pratradion i bakgrunden. Kommer bli supertufft och det kommer kräva full fart precis hela tiden. Får se hur det går.
5min siffror: 7 rätt. Jag brände på fram till 252 siffror, men det var riktigt många luckor som jag blev tvungen att pussla, men tyvärr var det inte tillräckligt. Massvis med fel här och var och det blev inga poäng på raderna. Men känns inte helt omöjligt. Skönt att jag kunde bränna på snabbt och lita på mitt minne. Dock måste jag vara snabbare i kontrollmemorering.
Lite uppvärmning nu inför 5min binära.
5min binära: 0 rätt. Jag hade massvis med luckor och jag skrev dessutom in fel under återkallningen så jag blev tvungen att sudda ut jättemycket. Då fanns det heller inte tillräckligt med tid kvar så lika bra att ge upp tyvärr Usch! Känns jättetråkigt! Viktig läxa att ta med mig. Avläsningen måste ske på automatik och just nu har jag jättesvårt för avläsning av de binära siffrorna…