Klar med lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
dale
Posts: 15
Joined: Wed 18 Aug 2010, 23:25

Klar med lektion 24

Post by dale »

Namn: Lena
yrke: ingenjör och grafisk designer
Ålder: 45+
Fel: 1
Tid: 20min 52 sek

Jag tycker kursern är intressant och ser fram mot att kunna använda den mer i min vardag.
De första lektionerna var jobbiga men roliga. De tog längre tid än 2 timmar. Jag känner att det finns en hel del kvar att träna på även om jag lärt mig en massa.

Att memorera själva databasen tycker jag inte har varit så svårt. Men jag har haft motgångar och en del tröghet under kursen. Oftast sitter memoreringen dåligt första gången men efter en repitition så är den betydligt bättre.
Jag behöver träna mer på memorization master med. Där är jag inte nöjd. Jag vet att man inte skall fokusera på resultaten utan att det är uthålligheten och träningen som i slutändan ger resultaten, men jag vill ha bättre resultat kommer upp i ca 40 % på 100 siffror. Ofta kommer jag snett så jag haft möjlighet att ha bättre.

Ser fram mot fortsättnigen. framförallt språkinlärning och att memorera böcker.

Ha de...
Lena
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Klar med lektion 24

Post by Mattias »

Kanonbra jobbat, Lena!

För att få lite perspektiv på ditt resultat kan du kolla in min arkiverade journal från när jag gick kursen. Då kommer du upptäcka att du var både snabbare än mig på testet och hade färre fel. Imponerande!

Stort grattis!

Mvh,
Mattias
Post Reply