Utvärdering efter lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
gustavkyllenbeck
Posts: 1
Joined: Tue 29 Dec 2015, 22:06

Utvärdering efter lektion 24

Post by gustavkyllenbeck »

Namn: Gustav K
Ålder: 23 år
Sysselsättning: Studerar byggingenjör på högskola och jobbar som projektledare
Tid för test: 40 min
Resultat: 26/30

Efter att ha haft svårt att komma igång ordentligt till en början pga av tids och motivationsbrist så bestämde jag mig för ca 2 månader sedan att ta tag i detta på riktigt. Började därefter gå upp vid halv 5 på mornarna för att hinna med 1 timma innan jobbet och detta har verkligen varit en utmaning då det krävs mycket fokus för att få resultat. I början kände jag precis som många andra jag läst om att det var oerhört tungrott. Lektionerna tog väldigt mycket längre tid än jag trott och jag tappade fokus efter en halvtimma eller till och med somnade :D ... Efter att jag kämpat mig fram till den andra kursmodulen märkte jag helt plötsligt hur lätt det blev och därifrån var det nerförsbacke hela vägen fram tills nu. Jag märker hur mitt fokus hela tiden blir bättre och det har blivit tydligt nu vad riktigt fokus innebär. Jag hoppas alla som funderar på att göra denna kurs inte låter sig stoppas av den tuffa perioden i början eller svårigheterna att fokusera. När man väl kämpat sig igenom den första delen blir det riktigt roligt och man får helt plötsligt ett sug likt det folk som gymmar mycket får efter att lära sig saker eftersom det är bland det häftigaste som finns. Ser fram emot fortsättningen av kursen!
Post Reply