Kontrolltestet klart!!

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
alban
Posts: 1
Joined: Thu 24 Jun 2010, 09:53

Kontrolltestet klart!!

Post by alban »

Ålder: 35
Yrke: Sjukgymnast
Tid på testet: 24 minuter
Antal fel: 2

Jaha, då är testet avklarat. Känns lite konstigt att vara "på andra sidan". Lite irriterande att jag missade 2 fel, men känner mig ändå väldigt stolt :D !!

När jag tittade igenom vad jag skulle lära mig efter 23 lektioner trodde jag att det verkligen var ett skämt!! Nu efteråt känns det som listan med information skulle kunna göras betydligt längre, då informationen väl satt sig inte tar upp plats och stör, utan bara "poppar upp" när det behövs.

Är otroligt nöjd med kursen så här långt!! Men man måste nog verkligen bestämma sig att göra detta, för det tar tid och kraft. Exempelvis när jag skulle lära mig de matamatiska formlerna höll jag på att bli galen av frustration, men när jag väl kom underfund med det hela blev det hur enkelt som helst. När man märker att det går framåt hela tiden blir man otroligt taggad!!! Ser fram emot resten av kursen och att på egen hand komma på stödbilder och olika mappar i hjärnan av sånt man verkligen vill lära sig!!
Kungen
Posts: 10
Joined: Thu 06 May 2010, 22:46
Location: Eksjö

Re: Kontrolltestet klart!!

Post by Kungen »

Oj alban. Du kör på stenhårt ser jag. 24 lektioner på 30 dagara, det kanske är något rekord M?
Du får mig att vilja lägga ner ännu mer tid på kursen. Tack ska du ha! :D
Sen va det e grymt bra resultat!
Post Reply