Idag för första gången på länge gjorde jag lektionen på förmiddagen. Tog dessutom inget kaffe i morse utan tillät mig att vara lite småseg. Tror typ att det var bättre! Dels skippar man det dåliga samvetet för att tiden på kvällen bara går (som igår kväll) och till slut så orkar jag inte. Det här kändes fantastiskt. Och som jag förstått sticker ju hjärnan iväg lättare när man är jättepigg.
Dessutom flög det på av bara farten. Figurkoderna för de tidigare bilderna sitter bättre än de senare, sen var det också en vecka sedan lektion 7 tyvärr. Men det gick ändå bättre än väntat, och på bättre tid.
Hittade en metronom som är gratis online och lekte med den lite nyss, vet inte om jag vågar använda den än dock. I så fall på ganska låg hastighet, annars känns det som att jag blir jättestressad. Men vad vet man! Man får väl bara köra.
Jag har ju skrivit upp alla siffrorna på små vanliga lappar och även ritat en mycket vacker enkel bild på baksidan av lappen

Det gick också bra att återkalla baklänges i alla övningar där man skulle göra det, inga problem faktiskt.
Just det! I sista övningen skulle bilderna fästas på stödbilderna hemifrån. En tabbe jag gjorde var att använda hallen igen, samma som jag använt till en av uppgifterna strax innan! Inte bra! För de "gamla" bilderna dök då upp istället, eftersom de inte var så gamla. Haha då vet man det