Frågebubbel! Prelude

Samtal, frågor, funderingar m.m. Endast för registrerade studenter vid Mind Academy.
Post Reply
Inspire
Posts: 21
Joined: Mon 30 Aug 2010, 23:55

Frågebubbel! Prelude

Post by Inspire »

Hej!
Jag har försökt att surfa runt på forumet för att hitta svar på mina frågor. Jag ber om ursäkt om jag ställer samma frågor som någon tidigare. Det tusentals inlägg på forumet vilket tar tid att läsa. Jag har gett upp, ja menar min otålighet har tagit överhand och jag vill helst ha svar omgående.
Kanske är det så att mina frågor också kan te sig motsägelsefulla. Lite ändrar ju ens syn på materialet från att bara läst i Mattias och kanske gjort några övningar, till att göra många övningar flera dagar i rad.
Risken är att detta kommer att börja likna spam (så många frågor) men jag vill hålla isär frågorna/funderingarna med olika ämnesrubriker, både för läsbarhet och ifall någon vill svara på något specifikt. När jag skrev ner det här kändes det som att frågorna studsade runt i huvudet på mig så jag behöver göra av dem någonstans.
Linn
Posts: 52
Joined: Wed 02 Oct 2013, 15:21

Re: Frågebubbel! Prelude

Post by Linn »

Roligt att du har så mycket funderingar! Jag ska göra mitt bästa för att svara på alla direkta frågor.

/Linn, Mind Academy
Post Reply