Utvärdering efter 24 lektioner och kontrolltestet

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
fredrika
Posts: 4
Joined: Tue 03 Apr 2012, 17:03
Location: Sundsvall

Utvärdering efter 24 lektioner och kontrolltestet

Post by fredrika »

Namn: Fredrika
Sysselsättning: Internetkonsult
Ålder: 20
Antal fel: 1
Tid: 19 min

Har nu gjort kontrolltestet och nått vad som känns som min andra riktiga milstolpe för denna kurs. Modul 2 som jag nu gjort färdigt har, till skillnad från Modul 1, varit riktigt ROLIG att gå igenom. Det känns verkligen som att det låg någonting bakom snacket om att 'bara du tar dig igenom slitet under intensivträningen så är det utförsbacke från och med lektion 13'.

Har hela tiden längtat efter att få börja med språkmodulen - så förhoppningsvis känns det lika roligt och inspirerande att fortsätta med kursen hädanefter också :-)

Är än så länge riktigt nöjd med kursen som helhet - jag gillar att den drog igång i vad som kändes som riktigt högt tempo redan från lektion 1. Skulle jag anmärka på någonting är det att materialet i vissa fall inte verkar vara helt up to date vad gäller figurkoderna. Får känslan av att det tidigare används andra figurkoder än de man får lära sig nu, men att inte alla lektionstexter har redigerats till de nya.

Allt som allt är jag alltså jättenöjd och kommer förmodligen försöka pracka på både vänner och familjemedlemmar denna kurs innan det är över. En extra eloge för en snabb och engagerad support från Mattias!
Post Reply