Davids minnesdagbok

Här kan du föra en egen journal över minnesträningen och läsa andras.
davve98h
Posts: 187
Joined: Sat 02 Nov 2019, 22:00

Re: Davids minnesdagbok

Post by davve98h »

Hmm, ska testa ändra min approach då. Det är faktiskt väldigt vettigt skrivet det där om varför jag började med GMS i första taget.
Det var ju faktiskt pga studier och inte IAM...
Ska variera mitt minnestränande och göra det roligt igen.

Körde lite rep av figurkoderna idag, får se när jag kör IAM igen. Men ska fortsätta försöka få med något med GMS varje dag.
davve98h
Posts: 187
Joined: Sat 02 Nov 2019, 22:00

Re: Davids minnesdagbok

Post by davve98h »

Tjena igen, var ett tag sedan jag var inne här.
Det har nästan inte gått en dag utan att jag använt mig av de minnestekniker jag har lärt mig av Mindacademy. Anmälde mig till denna kurs för att jag ville underlätta mina universitetsstudier och det tycker jag att jag har uppnått nu. Förra läsperioden läste jag 200% utan större problem, jäklar vad jag köttade, och det som möjliggjorde detta var denna minneskurs. Så sjukt glad över att jag gick den, såååå värt pengarna.
Vill tipsa er som kör stenhårt med IAM att också komma ihåg varför ni startade denna kurs från första början. Om det nu var för att kunna komma ihåg inköpslistan eller lägga mindre tid på studierna spelar ingen roll. Men vill man bli bättre på dessa saker så rekommenderar jag att ni också över på detta och inte bara prioriterar IAM.

Och till er som nyligen börjat vill jag bara säga att allt är värt det i slutändan. Det kommer att kännas jobbigt, och ni kommer vilja sluta/ge upp, men glöm för gudskull inte bort att det är när det är som jobbigast som man lär sig och utvecklas mest! 8-)

Om det är någon som undrar över något eller behöver tips så hjälper jag gärna till! Hade varit roligt att ge tips och tricks som jag själv önskar mig haft när jag började utbildningen :)

Har planer på att lära mig italienska i sommar så lär uppdatera dagboken då

Peace Out Gang
Post Reply