lektion 24 utvärdering och test

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
gorek
Posts: 4
Joined: Wed 14 Dec 2016, 22:17

lektion 24 utvärdering och test

Post by gorek »

Jag fick 7 fel och det tog 55 min. Tycker att det gick bra med tanke på att jag inte hunnit repetera på 1 vecka. Kursen är bra och jag märker att jag kan memorera bättre. Det är fascinerande att få en bättre inblick i hur man själv tänker. Bilder, inre röst som ibland stör och som är svår att få tyst på. Jag kommer nog att använda mig en del av teknikerna när jag arbetar som lärare med en mängd elever att hålla rätt på. Det som jag tyckt varit lite frustrerande med kursen är att det har tagit allt för mycket tid. Jag tänkte att det endast skulle ta mellan 1-2 timmar per lektion men det har varit så mycket mer än det. Jag har haft svårt att hinna allt detta.

Mvh Göran Ekström
lärare, 65 år.
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: lektion 24 utvärdering och test

Post by Mattias »

Jättebra jobbat Göran! Stort grattis! :D

1-2 timmar är ett genomsnitt av vad lektionerna tar. Grundkursen som du nu är klar med är den som tar mest tid (särskilt i första modulen kan lektionerna ta runt 2 timmar och ibland över, men det går också att dela upp dem som beskrivs). Senare kursmoduler kommer att gå lättare, så totalt sett jämnar det ut sig och för kursen i sin helhet blir det runt 1-2 timmar i genomsnitt. Med det sagt hjälper jag dig gärna personligen om du behöver extra hjälp att få ner tiden ytterligare.

Återigen grattis!
/Mattias
Post Reply