Recension och utvärdering

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Broman
Posts: 1
Joined: Sun 29 Mar 2020, 16:18

Recension och utvärdering

Post by Broman »

33 årig högskolestudent som pluggar till sjuksköterska som tidigare har jobbat 14 år som elektriker, elkonstruktör och besiktningsingenjör. Har börjat använda mig av GMS metoden i mina studier vilket fungerar bättre än förväntat, gjort enklare försök för vårdvetenskap, anatomi och fysiologi samt mikrobiologi (med goda resultat). Med tiden kommer erfarenheten att göra det enklare att använda GMS till studierna.
(Ser ut som att jag kommer starta en studiegrupp framöver med mina medstudenter för att lära oss mer om GMS och hur det kan användas i studierna)

Första modulen tog lite tid att vänja sig med visualiseringen och teknikerna, men jag hade lite tidigare övning genom att ha lästa böckerna. I den andra modulen var det ganska givet hur en databas byggs upp, nackdelen var att det tog lite för lång tid i början att memorera informationen i början men jag tror det beror på att man är nybörjare.
I det stora hela så är kursen något jag verkligen rekommenderar och som student ser stora möjligheter med att använda mig av i mina studier, nu ser jag fram emot att börja med språkmodulen.

Resultatet på examensprovet blev 3 fel på 24 minuter, helt okej tycker jag. Jag vet mycket väl vilka misstag jag gör och vad jag behöver öva mer på. Samt att inte tro att informationen sitter allt för bra när man är trött och läser in den.

//Broman
Post Reply