Lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
gustav.bork
Posts: 1
Joined: Tue 15 Jan 2019, 18:16

Lektion 24

Post by gustav.bork »

Lektion 24 nu avklarad.
Provet gick inte speciellt bra. Men jag tycker faktiskt inte att det speglar det verkliga resultatet :)
Hade inte tränat på "orienteringskorten" som kanske hade varit en bra ide för att kunna orientera mig mellan stödbilderna samt elementen. Detta ledde till att jag blandade ihop siffrorna till stödbilderna eller element. Jag fick 20/30 rätt. Däremot hade jag endast 2 fel på all information jag återgav och känner mig helt säker på allt annat som finns i stödbildssystemet. Därför tycker jag inte provet speglar det verkliga resultatet ( lite slarv av mig) :)

GMS har öppnat en ny värld för mig, och en ny framtid och möjligheter inom både minne och många andra områden. Jag har inte tidigare någon erfarenhet av minnesträning och skillnaden är stor. Men med mer träning kommer det jag har idag varit en fis i rymden jämfört med det som är möjligt med denna teknik.
:D
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Re: Lektion 24

Post by VictorBull »

Hej Gustav,

Bra jobbat med andra kursmodulen. Som du själv sa så tycker inte jag heller att resultatet speglar din övriga prestation som jag har märkt på dina meddelanden och driv under utbildningen gång. Slarvfel och att inte ha tränat med orienteringskorten innan provet kan göra att man mister värdefulla poäng.

Så sjukt kul att du upplever GMS så kraftfullt i ditt liv! GMS öppnar inte bara upp minnesvärlden, utan också massvis med andra dörrar i livet som man inte tidigare visste fanns eller som var möjliga. Detta just för att man snabbare kan nå expertnivå inom ett helt nytt område än vad man annars hade klarat av utan minnestekniken.

Fortsatt lycka till Gustav, du gör en kanonbra jobb!
Mvh Victor
Post Reply