Utvärdering lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Dankihank
Posts: 1
Joined: Fri 04 Jan 2019, 19:21

Utvärdering lektion 24

Post by Dankihank »

Hej!

Nu har jag gjort testet på lektion 24. Nu är testet gjort. Hade 2 fel i ärlighetens namn, felen var på 4.1.1 där jag skrev höjden som 989 m fast det ska vara 979, anledningen är för att jag är dålig på att stava (kunde fortfarande se tydligt vilka bilder som ingår i just 4.1.1 men att pga stavningen läste jag ut fel siffror, ännu inte gjort någon av siffrorna till reflexminne i denna modul). Sedan var det fel avläst på 3.3.2 där jag skrev svaret på en annan bild. Jag visualiserade mig igenom hela bildsystemet på varje uppgift men pga slarv blev det fel, vet mycket väl vilken bild det ska vara :o

För övrigt genomförde jag testet inom tidsramen, ca 35 min. Skrev dock inte lika utförligt som alla svaren kanske, men i sin helhet anser jag ändå att jag har memorerat rätt (skrev alltid ner de mest väsentliga delarna). Även stavade jag lite fel som exempelvis så skrev jag columb istället för coulomb. Dessa två fel kommer att rättas till nästa gång, anser dessa som småfel och behövs egentligen inte korrigeras utan behöver vara mer noggrann till nästa gång. Det som är tillfredsställande är att jag har bevisat att jag kan, vilket jag är mer nöjd med än själva resultatet :D Ser nu fram emot nästa modul! :D
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Re: Utvärdering lektion 24

Post by VictorBull »

Tjena Dankihank,

Stort grattis till en toppenbra prestation :D
Du har tagit dig igenom de två första modulerna på utbildningen och lagt bra grund för fortsatta GMS-studier.

Kör hårt med språkmodulen :-)

Mvh Victor Bull
Post Reply