Lund

Vill du träffa andra i din stad som också tränar GMS? Kanske träffas vecko- eller månadsvis för att inspirera och motivera varandra? Det är fritt fram att själv organisera något, så får vi se vad det kan utvecklas till.
bangtoft
Posts: 7
Joined: Fri 26 Aug 2016, 11:06

Lund

Post by bangtoft »

Hej! Har precis börjat träna, jag bor i Malmö men pluggar i Lund. Tänkte att det vore kul att träffa andra som också kör! I lund borde det finnas någon va?
Eldlilja
Posts: 56
Joined: Mon 08 Aug 2016, 15:46

Re: Lund

Post by Eldlilja »

Jag flyttar till Lund inför kommande vårtermin - vore kul att ses någon gång då och utbyta erfarenheter :) !
DogoProductions
Posts: 2
Joined: Thu 01 Dec 2016, 23:04

Re: Lund

Post by DogoProductions »

Bor i Hässleholm, men tar vid tillfälle gärna en minnesfika i Lund :) Dock är jag bara på lektion 24 än så länge och tänkte mig vara färdig framåt mars.
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Re: Lund

Post by VictorBull »

Börjar plugga i Lund på måndag (16/1). Någon som har lust att ses någon dag och ha lite utbyte av tips och användningsområden av GMS-utbildningen? :)

Är själv helt klar med utbildningen. Men så klart använder jag mig av minnesteknikerna vartenda dag genom mental repetition, MM och vardagsmemorering :-)

//Victor
Eldlilja
Posts: 56
Joined: Mon 08 Aug 2016, 15:46

Re: Lund

Post by Eldlilja »

Hej! I'm back from the dead :roll: !

Har haft fullt upp med flytt och allt, börja ny skola och hela faderuttan, så jag har lagt minnesträningen lite på is. Men målet är att komma igång igen nu med en eller ett par lektioner i veckan! Jag har inte kommit längre än drygt halva utbildningen (har fastnat lite på lektion 37), så jag vet inte exakt hur mycket jag kan bidra med, men det vore ändå kul att ses nån gång här i Lund :) . Hoppas du/ni ser det här, så jag inte svarat allt för sent (ja, jag har inte varit så aktiv här senaste två månaderna :oops: ).
bangtoft
Posts: 7
Joined: Fri 26 Aug 2016, 11:06

Re: Lund

Post by bangtoft »

Hej!
jag har inte heller varit särskilt aktiv.. Jag ses gärna också om ni fortfarande är på!
martinolin
Posts: 142
Joined: Tue 14 Jul 2015, 12:19
Location: Lund

Re: Lund

Post by martinolin »

Jag har inte heller varit så aktiv men träffas gärna om det funkar :)

Arbetar normalt sett kontorstid så tidig kväll eller eventuellt helg kan funka för mig.

Martin
Eldlilja
Posts: 56
Joined: Mon 08 Aug 2016, 15:46

Re: Lund

Post by Eldlilja »

Jag är fortfarande på! Av tidig kväll vs helg passar helger mig normalt sett bättre :)
martinolin
Posts: 142
Joined: Tue 14 Jul 2015, 12:19
Location: Lund

Re: Lund

Post by martinolin »

Jag kommer att vara bortrest från den 12/4-23/4, och har en del att göra till helgen.

Vad sägs om att försöka träffas någon gång runt Valborg? Ganska lång helg då :)
Eldlilja
Posts: 56
Joined: Mon 08 Aug 2016, 15:46

Re: Lund

Post by Eldlilja »

Låter bra! Jag tror att jag kommer vara i stan då :)
Post Reply