Lund

Vill du träffa andra i din stad som också tränar GMS? Kanske träffas vecko- eller månadsvis för att inspirera och motivera varandra? Det är fritt fram att själv organisera något, så får vi se vad det kan utvecklas till.
bangtoft
Posts: 7
Joined: Fri 26 Aug 2016, 11:06

Re: Lund

Post by bangtoft »

vad säger ni om att höras på typ Facebook eller nåt annat forum där det är lite lättare att kommunicera? :)
björn angtoft heter jag där,
eller bangtoft på snap o instagram om det passar er bättre :)
Eldlilja
Posts: 56
Joined: Mon 08 Aug 2016, 15:46

Re: Lund

Post by Eldlilja »

Gärna fb för mig :). Skickar iväg ett meddelande!
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Hallå där ute!

Post by VictorBull »

Något Mind Academy-liv i Lund fortfarande?

Hör gärna av er!

Mvh Victor
martinolin
Posts: 142
Joined: Tue 14 Jul 2015, 12:19
Location: Lund

Re: Lund

Post by martinolin »

Hallå!

Håller på att försöka bli aktiv igen! Bor i Lund, så träffas gärna någon gång :)

Vad passar bäst, kvällar eller helger? Jag jobbar dagtid.

Martin
VictorBull
Posts: 402
Joined: Fri 16 Sep 2016, 15:57

Re: Lund

Post by VictorBull »

Tjena Martin!

Kvällar och helger passar bäst här också! Säg till om vi ska ses någon gång och nörda lite GMS ;-)

Mvh Victor
cleppa
Posts: 30
Joined: Sun 27 Jan 2013, 12:12

Re: Lund

Post by cleppa »

Finns i hjärup på kvällar och helger och i Malmö dagtid förutom nu i Coronatider då jag ofta då också är i hjärup. Tar mig lätt till Lund... Har satt igång för tredje gången och tänker verkligen genomföra det nu. Tar gärna en fika alltid mycket frågor mm
martinolin
Posts: 142
Joined: Tue 14 Jul 2015, 12:19
Location: Lund

Re: Lund

Post by martinolin »

Hej,

Jag inser att jag saknat minnesträningen, och det är dags att ta tag i det igen. Mitt mål är att ta mig igenom kursen och framförallt att hantera min nemesis - den mentala repetitionen!

Hade gärna träffat andra intresserade i Lund för att komma igång och skapa motivation igen.

Martin
Post Reply