Start 2013

Vill du träffa andra i din stad som också tränar GMS? Kanske träffas vecko- eller månadsvis för att inspirera och motivera varandra? Det är fritt fram att själv organisera något, så får vi se vad det kan utvecklas till.
Post Reply
Krossmaskinen
Posts: 59
Joined: Sun 24 Mar 2013, 09:32
Location: Åkersberga
Contact:

Start 2013

Post by Krossmaskinen »

Tja! Jag har just börjat med kursen och är väldigt taggad! Läste "Vägen till Mästarminne" tidigare i år och fastnade direkt. Många av teknikerna fungerade bra och jag kände att om jag har schemalagda studier och coaching så kommer det är fungera riktigt bra, så jag hoppade på kursen nu.

Är det någon annan som börjat nyligen och öser på, och funkar det bra? Vad är ni intresserade av att använda era nya galna inlärnings-skillz med? För mig är språk en sak jag gillar mycket, sen är jag sugen på att bara suga åt mig kunskap i allt möjligt, matte, fysik, programmering (jobbar med programmering, men det finns alltid oändligt mycket mer att lära ;D), fakta om olika saker etc.

Anyways, hoppas höra av fler som börjat krossa igenom kursen nyligen, eller över huvud taget, som vill prata av sig lite :)
Krossa allt mostånd!
Post Reply