Podcast om hur man når sina mål!

Här kommer då och då ny information till anmälda studenter, med tillkommande kommentarer och frågor.
Post Reply
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Podcast om hur man når sina mål!

Post by Mattias »

Hej!

Det känns som minst hundra år sedan det senaste nyhetsbrevet här på forumet. Förhoppningen är att kompensera för detta genom att komma med något extra bra.

Jag har fått äran att vara en av 10 personer som valts ut till att medverka i en alldeles speciell intervju-serie kallad "Framgång och genombrott". Vi har alla intervjuats om hur vi gör för att nå våra mål. Tanken är att detta ska mynna ut i en superinspirationsvecka 4-8/11, där två nya intervjuer kommer att kunna lyssnas till varje dag. Själv tänkte jag försöka göra dessa dagar till en riktig überboost för mina egna mål och planer och ser verkligen fram emot att höra de andra intervjuerna.

Hänger du också på? Det är helt gratis och man anmäler sig på länken nedan. Perfekt energikick för att lyckas med målet att ta sig igenom hela Mind Academy-utbildningen! Jag kan säga att det var en av de allra roligaste intervjuerna jag gjort någonsin, eftersom det var helt andra frågor än de jag brukar få i intervjuer och detta är ett mycket viktig ämne.

Anmälan görs här:
http://bit.ly/1glbHMh

De 10 intervjuade:
Anders Haglund
Anneli Pompe
Annika R Malmberg
Göran Adlén
Karin Klerfelt
Mattias Ribbing
Ola Wallström
Olof Röhlander
Thomas Lundqvist
Torkild Sköld

Nu tar vi chansen och let's kick some ass, 4 - 8 november maxar vi! :D

Du som tänker lyssna får gärna kommentera här i tråden. Och sedan med vad du tycker om intervjuerna. Det vore kul att få igång lite diskussion i ämnet och vad som var extra användbart.

Allt gott!
/Mattias
Annica
Posts: 7
Joined: Mon 21 Oct 2013, 13:59

Re: Podcast om hur man når sina mål!

Post by Annica »

Hej Mattias!

Tusen tack för ett jättebra tips :D . Jag anmälde mig direkt jag läst om det, och det ska bli otroligt spännande att höra dig och de andra talarna.

Ha en fin helg.

Många hälsningar

Annica
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Podcast om hur man når sina mål!

Post by Mattias »

Här är länken där man kan lyssna på denna podcast. Mellan raderna pratar delvis till alla på Mind Academy-utbildningen, så jag hoppas att den kan vara till hjälp och inspiration.

https://soundcloud.com/mattiasribbing/m ... -wallstrom

Lycka till! :)
/Mattias
Post Reply