Nytt år, nya utmaningar!

Här kommer då och då ny information till anmälda studenter, med tillkommande kommentarer och frågor.
Anneli
Posts: 1
Joined: Sun 27 Dec 2009, 22:50

Re: Nytt år, nya utmaningar!

Post by Anneli »

Hej och god fortsättning!

Jag som precis har börjat detta spännande äventyr läser med stor aptit om allas tankar och vedermödor och känner att det finns gott hopp även för förvirrade, tankspridda själar som jag, bara man ger det hela lite tid och träning!
Tack för tips, goda råd och glada hejarop, det behövs!
Jag tycker att det vore oerhört trevligt och nyttigt att träffa andra tänkade människor och har absolut inget emot det.
(Ingen har sagt något än, men jag kan tänka mig att min familj tycker att jag redan nu är lite nördig som mantrar om bullar, anemoner och navlar.... :D )

Hoppas vi kanske ses framöver, nu är det dags för lektion nr 4!
Ha det gott,

Mvh Anneli
Sofia
Posts: 27
Joined: Wed 07 Oct 2009, 11:59
Location: Linköping

Re: Nytt år, nya utmaningar!

Post by Sofia »

Anneli!

Måste bara inflika här: Nördighet är en dygd. En kardinaldygd rentav. Vid sidan av rättrådighet, vishet, mod och måttfullhet. :geek:
Nicke
Posts: 3
Joined: Tue 15 Dec 2009, 17:15

Re: Nytt år, nya utmaningar!

Post by Nicke »

Mattias, jag kommer gärna och lyssnar på dig vid LARM-dagarna i Linköping, det blir inte så långt att cykla :) . Hittade dock ingen gästlista, är det bara att gå in i föreläsningssalen och slå sig ner?

Nicke
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Nytt år, nya utmaningar!

Post by Mattias »

Gästlista innebär att man meddelar för- och efternamn till mig, så fixar jag det. En given förmån för Minnesskolans elever ;)
denniseastify
Posts: 1
Joined: Mon 21 Dec 2009, 19:05

Re: Nytt år, nya utmaningar!

Post by denniseastify »

Hej!

Ett bra nyhetsbrev bjöd du på Mattias. :)

Jag är intresserad utav att bli inspirerad och få dela med mig erfarenheter med andra människor. Därför är jag intresserad utav att både följa med på minnestävingar och fika.
Post Reply